.

Idag är första dagen sen skolan börjat som jag faktiskt är less på den... Hm.
Hoppas det går över snart..

Ikväll blir det antagligen mys med HP-brudarna korv och chips blire fullt av!
Eller med Tim, åker jag på Torsdag till Oslo så blire mys med Timpen, har inte träffat han sen söndags morgon och det är lite länge tych je!

Idol ikväll och andra avenyn. Bara jag som tycker att andra avenyn är lite boring nu för tin?
Mycket bättre de första säsongerna ju..

Somnade som vanligt sent inatt kunde inte somna innan fyra inatt heller.
jobbigt, eftersom att tankarna börjar rusa i huvudet på än.
Kanske tänkt lite mycket på saker jag inte borde.
Men ibland är det svårt
att låta bli.
även fast man inte vill.
Men man kan inte rå för saknaden av en människa.

min faworit låt.

Kommentarer
Postat av: bäckman

jag håller med dig och AA, det känns som att det inte händer lika mycket nu eller att det händer samma saker som förra säsongen.

Och föresten: ÄLSKAR LÅTEN!

Och en sak till: Du ska mysa med oss ikväll <3

2009-09-22 @ 14:25:33
URL: http://hbeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0