Göjj

Skön dag på skolan idag. Slapp å göjj.

Efter skolan mötte min fina vän Pernilla upp mig vid Wargen, vi gick på Te-Huset och Fikade.
Så klart tog jag min faworit Milkschake och Morotskaka. I Vanliga fall brukar jag alltid äta Panini nr 2 men idag kände jag för en liten förändring. hehe

Är sjukligt trött just nu, vet inte varför egentligen eftersom jag fick rätt så mycket sömn inatt och dagen har inte precis varit ansträngande.
Jaja, är väl Hormonerna som spökar ;)

. Efter skolan gick jag hem och packade ihop massa kläder som mormor ville låna till hennes utlandsresa som hon ska på nu på söndag. haha min söta mormor har provat kläder så hon är alldeles snurrig, och tro det eller ej men hon hittade flera plagg som satt riktigt fint :)

Har så klart blivit bjuden på middag här också. så nu är jag mättast i heeeela L-vik. (tror jag)

ikväll vet jag inte vad jag ska göra, orkar jag åker jag till sötaste tim.
Annars kanske jag ska till Pernilla och Josse på kvällsfika.
MEN, som det känns just nu så skulle jag bara vilja lägga mig och sova.

En sak är säker, och det är att humöret fortfarande är på TOPP!
I Love It!

Nej nu ska morfar bju på fika.
Jag har verkligen universums bästa mormor och morfar.

Hittade den här covern på Naiv av the kooks.
asbra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0