Gummisnopp

hej hopp gummisnopp!

Igår var jag på stan med hanna efter skolan. jag köpte ett par "trasiga" jeansleggings på Vila för 330kr. :)
Hanna köpte en assöt "magtröja" så båda gick hem nöjda.
och liiiiite fattigare.

Gick hem, kollade lite på tv.
Sov en timme och sedan åkte jag med bussen halv sju till Tim.

Kollade först på när hans lillebror spelade tv:spel.
och sen var det dags föör IDOL och sedan tvingade jag Tim att kolla på Andra Avenyn med mig. haha.
Eftersom han tycker det var dåligt, och jag var hungrig så gjorde han frivilligt fika till mig, söt som han är ;)

Innan vi skulle sova så kikade vi på filmen "A Lot Like Love" eller vad den hette.
Somnade vid ett tror jag och tog bussen till stan 09:20.

Måste säga att jag FORTFARANDE är på toppenhumör.
Aj löv lajf.



Idag ska jag till min Morbror Torbjörn på 49års middag, han fyller nämligen det idag.
Hoppas det blir någon go mat, sen så ska jag se på hans nya hus. Har inte hunnit med det än.

Imorgon börjar även min praktik på Holiday i Åre.
jag är nervös, men förväntansfull.

Nu måste jag göra lite nytta.

Puss på er / Pat

Kommentarer
Postat av: elin wikman

Leggingsen var jättefina:) det går nog bra imorgon ska du se! :D

2009-09-09 @ 12:51:33
URL: http://elinviola.blogg.se/
Postat av: gabbi

hej, du måste fota lite och posa så jag får se vad du köppte.. :-) det är så kul att se på foton :-) själv är jag ur usel på att hinna fota.. :-)



kram kram från oss/gabbi.manne,alex

2009-09-09 @ 18:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0