hej igen

hejåhå.

Nu vara benne mig för länge sedan jag skrev, eftersom att jag inte har en dator så blir det lite hard.
MEN ska på stan någon dag snart och kika efter en ny. För er som inte minns gick min dator sönder på hemresan från Mallis eftersom att jag  var liiiite slarvig.
MEN när hoppat så gott som hade försvunnit om att få tillbaka något på försäkringen så wips fick jag 3500 tillbaka.
Sen ska mamma köpa min gamla dator (bara skärmen som är trasig) för 1000kr så en dator för 4500 ska jag nog kunna hitta, tim har sagt att han ska hjälpa mig att hitta en ny, bra det eftersom att jag inte kan ett skit om datorer :)

Helgen har iafl bjudit på Hockey, fest och åter fest. har varit kul men måste erkänna att jag är slut i kroppen nu.
Ikväll ska jag på Olearys och glo hockey igen, så klart. Blir HV-MODO. Vet inte vad MODO kommer att ha för chanser då HV är riktigt vassa så här långt. MEN så klart underskattar jag inte mitt älskade lag och vet att de har en chans att klå skiten ur HiV ikväll ;D

kul också att Östersund har öppnat så mycket nya kläd-affärer, nu har vi våran egna galleria :D


Saknar lillasyster. Tänk att jag snart ska få en Lillebror.
Överkligt men underbart.


Kommentarer
Postat av: elin

åååååh vilken sööööt! åh!

2009-09-28 @ 17:27:41
URL: http://elinviola.blogg.se/
Postat av: Helena

Verkligen jättesöt liten tjej!

2009-09-30 @ 23:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0