hej :)

Tim kom till mig igår, vilket innebar att jag var glad hela kvällen lång.
Jag åkte till skolan vid tio och han sussade kvar till två tiden? haha söt pöjk.

Skolan var kul, första lektionen hade vi UF-företag.
Vi är verkligen på G nu, och hoppas att allting kommer att gå som planerat.
Fortfarande är våran Idé rätt hemlig men kommer ut med vad det är här på bloggen när den finns att köpa :D
Efter det så var vi på besök på något hotell, alltid trevligt och på religionen så tittade vi på film, eller ja det var typ bara jag och Hanna som var insatt, alla andra sov typ på bänkarna? jag tyckte iafl filmen var bra och ska skriva och svara på massa frågor senare :)

Åkte hem efter skolan till Järpen, åt och sedan drog jag och mamma på ett yoga pass.
Det var jobbigt, men alltid skönt med avslappning på slutet. Rekomenderar att testa på yoga för er som inte gjort det ännu!!

Imorgon börjar praktiken igen. Inte så jätte sugen på det just nu men ändrar jämt inställning när man kommit fram :) Älskar som sagt Holiday Club!

Och häär har ni en extremt sötbild! / Pat

Kommentarer
Postat av: Fernandez Amanda

Vad praktiserar du som ??

2009-09-17 @ 17:00:54
URL: http://amandafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0