jag är lycklig

Det är helt otroligt vad jag är glad idag.
fattar inte.

jag längtar till och med till SKOLAN som är imorgon, menar det måste vara första gången på jag vet inte hur länge som jag LÄNGTAR till skolan.
Kanske beror på att jag bara har roliga lektioner och underbara klasskamrater.

8månader till balen (!!!!!!!!!!!!!!!!)
9månader till studenten (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
10månader tills jag flyttar till oslo (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

det är fan inte sant. JAG ÄLSKAR LIVET!

Sen att Hösten snart är här på heltid gör ju inte saken sämre, vill ha höst, halsdukar, storakoftor och söta mössor :D

det kan inte bli bättre.


Här gick vi i ettan tjejer, tänk att jag kommer tillbringa en av de viktigaste dagarna i livet med er.
Studenten 2010.





Kommentarer
Postat av: hannaf

hahahah fan vad fult! hur såg man ut egentligen ;)

2009-09-09 @ 09:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0