körkort. någoooon

Gårdagen var så där, väldigt rolig för-fest. Sedan for vi vidare till Marité och där var det väl inte så speciellt kul.
Eller ja helt okej med var riktigt dålig musik och inte så kul att dansa då...

Så jag och Pörni gick och åt en pommes, sen så tog jag ett bussen till Tim och Fredrik i L-vik.
Malin kom efter ett tag också.

kan väl inte påstå att jag fick så mycket sömn i den LILLA tältsängen jag och Tim delade på, haha.

Idag gick jag med Tim till bussen, och sen gick jag hem till Mormor och Morfar som bjöd på fika innan de åkte till Sundsvall. Jag är ensam i deras lägenhet och hoppades på att Tim skulle komma hit och göra mig sällskap men som det ser ut nu tar han sig inte hit, och jag inte till honom. GE MIG ETT KÖRKORT!

Så blir väl bara en sitta framför tv:n kväll för min del, hade det väl blivit i vilket fall men nu blir det ju ENSAM och det vill jag inte. äre någon som har bil och orkar köra mig en mil så slå en pling :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0