Långpromenad?

Så, nu sitter jag äntligen vid en dator igen :)
Igår var första skoldagen för mig, det var faktiskt ganska roligt, eller ja vi gjorde inte speciellt mycket men det verkar som om att måndagar kommer bli roliga :)

efter skolan gick jag på stan med hanna. Köpte ett linne, mössa och ett brunt nagellack.
Vid sju eller var det kanske åtta? så ringde susanne, vi skulle gå på långpromenad. Men jag var hungrig så vi gick först på donken, och när vi väl var färdig för promenix så orkade vi inte längre än till badhusparken. HAHA!
Iafl så pratade vi, som bara vi kan och ja, jag älskar verkligen min Susanne!

Sen tog jag tio över tio bussen till Tim, vi kollade på någon serie och sen ett avsnitt av scrubs. MysPys.
Imorse gick vi till bussen tillsammans halv 8 sen for jag till skolan och han gick hem och sov, igen.
FUSKIGT, men det kan jag unna honom ;)

Bara jag som börjar längta lite till vinter, varmchoklad och pulka?




Kommentarer
Postat av: susie

VI SKA PULKA-RACE I VINTER! (och jag kommer att vinna)

2009-09-01 @ 13:52:52
URL: http://susforpresident.blogg.se/
Postat av: elin

åh! faan va jag längtar tills vintern=) <3

2009-09-01 @ 15:01:00
URL: http://elinviola.blogg.se/
Postat av: gabriella

hej o hoppas du haft det bra, ser du fått fin färg men här börjar man blekna ju.. dax för lite solarium snart.. hi hi hällsa mammsen från mig och jag tränar 2ggr i veckan jag med men inte blir jag större(mer muskler) för det... bu bu..får nog köpa protein drinkar snart elr lite steroider..ha ha nä bara skojjade



kram på dig/gabbi

2009-09-04 @ 16:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0