Myspys it was!

gårdagen spenderades hemma hos Linnéa med tjejerna, åt korv med bröd, chirre och kollade på IDOL.
Mys-pys kväll helt klart.
åkte med bussen till Tim vid tio :D puss på re.

Idag har vi haft UF och nu har vi affärsresor, ska hem till Järpen idag eftersom att resan till Oslo inte blev av (förbannad) så måste på praktiiken imorgon, blir pinsamt eftersom att jag redan tagit ledigt och allt.
Menmen, vad gör man liksom?!

Åker in till stan igen på fredag, då blire krågän. Therese fyller ju 18IMORGON. big girl it is.

Idag ska jag lägga mig tidigt, typ tio. orkar inte vara trött på dagarna längre. Suger ju balle!
Later.

/ Pat

Känner mig så här just nu :) hot hot...... eller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fler sånna kvällar, tack :)

2009-09-29 @ 08:51:11
URL: http://liinneab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0