saknar pluppan

Blev en till tröja från Gina igår. Like it.
trots att jag var sveriges tröttaste person, sov alltså under IDOL ( :( ) så pallrade jag mig till bussen och åkte till Tim. Vi skulle se lejonkungen men var något fel på filmen, lagomt ledsen blev man.
ger det en ny chans nästa gång :)

Vi båda åkte in vid nio idag, hade UF och det gick bra.
Vill verkligen skriva vad vi ska sälja för produkt men väntar med det ett tag till tills allt är 100%.

Idag åker jag hem till Järpen, ska på yoga med mamma sen blire bara till att slappa gärnet framför tv:n äta godmat osv.

Har för stunden affärsresor och sen religion, suck. inte på humör för det just nu.
Men uppdaterar mer sen. Puss på er.

 Miss you pluppan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0