upp och ner, ner och upp

Halv tre ställde jag mig och diskade lite gjorde två mackor och ett glas Oboy!
Jag har VERKLIGEN lyckats vända på dygnet?!

Ska lägga mig nu vilket betyder att jag kommer vara aptrött imorgon, vilket betyder att jag kommer lägga mig tidigt imorgon kväll, vilket betyder att jag kommer att vända tillbaka på dygnet igen.
Har hört att det alltid är bra att ha en Plan B. hoho

Börjar dagen med MåBra imorgon, skulle träna styrka? jag kommer somna när vi utför aktiviteterna, heja heja.

Tjorv hit och tjorv dit med Oslo resan, imorgon måste vi lösa det. Håller tummarna på att det blir av.
Annars ska jag vara med min Tim konstant, så han blir less... Typ.
Nä inte riktigt så illa, MEN myspys 24/7 TACK. (haha)
kanske ska han få genomlida ännu ett avsnitt av AndraAvenyn på tisdag, haha stackarn.

Nä godnatt mina kära vänner, imorgon nås jag på mobilen igen också!
/Världens lyckligaste Pat

PS. Förresten ni minns väl för någon/några(?) veckor sedan då jag skrev att jag var så lycklig?
Den känslan har inte försvunnit och sitter fortfarande i, tror inte ni anar hur underbart det är.
Puss.



Kommentarer
Postat av: elin

åh jag är så glad för din skull:D <3

2009-09-21 @ 08:24:47
URL: http://elinviola.blogg.se/
Postat av: Fernandez Amanda

Kul att du ær så lycklig ! Lænka till mig sen ¨å ;)

2009-09-21 @ 10:48:05
URL: http://amandafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0