Ur det dåliga kommer något bra

Sitter på skolan, började med UF- företag idag. Jag, Elina och Frida här världens bästa Idé.
Vi kommer bli riiiik :D

Idag är det sista skoldagen för mig den här veckan, det känns hur bra som helst.
Ikväll ska jag antingen åka hem, till Järpen och gå på Yoga med mamma, eller så ska jag åka till Tim,
Fast han ville följa till Järpen så får se hur det blir med den saken :)

Igår kväll var det mys-pys med tjejerna, vi åt popcorn, chips drack smoothie och kikade på Bert.
En riktig mys kväll, mina flikks är bäst.

Kollade på Two and a half men och Scrubs innan jag somnade, vaknade klarvaken vid 8tiden hur skönt som helst.

Ur det dåliga, kommer det något bra.
Det har jag verkligen fått bevisat för mig, lycka lycka lycka


Bjuder på denna braiga sång som varje dag pumpades vid Poolen i Turki :)


Kommentarer
Postat av: eileen

haha åh "puttefnask" dom där tanterna alltså, världens roligaste :) jag sitter och lyssnar på musik! åh

2009-09-02 @ 18:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0