dagen

det blev en lyckad kväll igår, förutom att jag halsade ett glas vatten på slutet och sen mådde jag skitdåligt, blev proppmätt, så gick hem och somnade bums!

ställde klockan på 8 för att vara säker på att inte missa nationella, skulle ju hålla talet.
gick upp kring kvart i nio sen när jag var på väg till skolan fick jag reda på att vi börjar en timme senare än vanligt... köpte en korv och gick till skolan ändå.

Höll talet, och det gick väldigt, väldigt bra :) Hoppas att lyssnarna inte somnade. ;)

sen har vi minglat runt i "kärleksrummet", pratat sex och preventinmedel. jag älskar det :D haha.

en liten del av min dag.
Förresten ska jag börja på Kör idag, jag älskar att sjunga så det kommer nog bli skitkul!

/ pat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0