Here I come

kom nyss på att jag lovade mig själv att plugga ikväll. måste ha glömt det lika fort som jag sa de!

älskar när det bara är jag och mamma hemma. vi har så kul. sen att vi åt tacos till middag försämrade ju inte saken precis! jag är aptrött. fick inte min dagliga powenap på bussen hem som jag brukar... så kommer sova som en liten björn!

förresten, lill-lyckan när jag insåg att vi börjar skolan 09.30 imorgon och inte kvart över 8!
Har aldrig börjat kvart över 8 på torsdagar så vet inte vad jag fick de ifrån... som sagt, jag lever i min egna lilla värld ibland!..

åååååååååååh FORUM HERE I COME!! en dag till ska jag stå ut.. ett prov till ska jag genomlida innan jag festar sönder.

GNATT!



Kommentarer
Postat av: elin

forum forum forum!!!

2010-04-26 @ 21:30:27
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0