life is wonderful

idag är en underbar dag. Tittar ut över östersund och blir nästan tårögd. Det är faktiskt vackert här på våren!
Igår var jag hos susanne som fyller 19år idag :D GRATTIS!

Vi spelade spel och myste, de andra drack vin men jag var nykter.
Vi gick ett gäng till G3, slutade med att det var jag och Michelle som stannade längre än 20min. haha.
Men det var helt okej. Blir bara så jävla äcklad av vissa människor. De som försöker supa ner små thailändska tjejer som är hälften så stor som de själva. Häller i dem diverse drycker så de knappt kan stå på benen.
 Allt för ett ligg! Karlar är så jävla vidriga ibland!
Nog om det. Ikväll blir det en utgång. Det går inte att undgå i detta vackra väder!
Jag är pepp :)

OCH NU ÄR ÄNTLIGEN HENKE HEMMA FRÅN THAILAND IGEN!
(är hos honom nu, han är på stan och äter)

Ikväll hittar ni mig på dansgolvet! / Pat

Kommentarer
Postat av: henke

haha awesome!

2010-04-12 @ 22:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0