singel?

vissa dagar kan jag verkligen älska livet som singel. Ibland kan det bara kännas så skönt att leva fri som en fågel och slippa rätta sig efter en kille, jag gillar att känna så.

MEN för det mästa så kan jag sakna att ha en pojkvän. Jag vill känna på hur det är att vara kär igen. Jag minns ärligt inte hur det var... saknar att ha någon,, att få söta sms av och ett samtal innan man somnar. Någon att bara vara sig själv med. pussas, kramas.. ååh. Alla ni som har någon och får vara lyckligt kära ska verkligen hålla fast vid det.

såå, ja nu på senaste har jag saknat "han". Ja han som ska komma och ta mig med storm. VARS DU NU ÄR?!!?
Börjar ju fundera på om man kommer vara singel tills man dör. Tragiskt, men sant!

iafl har jag några förslag på vem jag vill att min rätta ska vara!


Snygga andreas. sjunga kan han också.

"Justin Bobby"

Det är väl dom två som lockar mest just nu.
/ pat

Kommentarer
Postat av: anna s

långpatten! :) han kommer. han kommer.. kanske inte idag, imorn eller nästa vecka heller, men han kommer. och nu har vi den roligaste perioden i livet framför oss. det är NU vi ska leva. göra precis allt vi vill, inget kan stoppa oss för någonting nu. inte ska väl då en gnällig pojkvänn stå i vägen? som ska bli svartsjuk för att du kramar dina kära killkmompisaär vi ska ta studenten? nääääääädu vetduvad. jag säger bara ALL THE SINGEL LADIES NOW PUT YOUR HANDS UP WOOOOWOOOO. SINGEL LADIES PUT THEIR HANDS IN THE AIR, FREAKING LIKE THEY JUST DONT CARE. åå du, min kärlek till dig är gränslös och 10 gånger starkare än en liten fjomp killes! sååatte, nu lever vi livet pytti. tack hej

2010-04-07 @ 11:51:00
URL: http://annamarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0