Uppenbarligen var jag pigg

jag var garanterat inte trött inatt. Somnade säkert runt halv tre, vaknade varannan kvart kändes det som och upp klockan 6. Satte mig på bussen och hoppades på att man skulle få lite sömn där, men inte. Alla runt om mig somnade och jag satt klarvaken och funderade på om man kommer att få träffa på någon björn i sommar/vår. (en liten önskan jag alltid haft). Sen wips var jag framme i stan och sen ett tag tillbaka på skolan...

Idag är prio ett att skriva klart det där jädrans talet. Jag bara måste göra det så att jag kan gå ut imorgon då det är 50dagars. Beror iofs på i vilken form man är, just nu är jag inte alls speciellt sugen men jag lärju bli det framåt morgondagen om man har tur. Dock är det lite synd att det är inträde? Jag har inte råd att betala det när det snart ät forum och bal (!!!!!!!!!).

Nu börjar det rassla i skåpen här utanför, så snart får jag träffa mina fina klasskåååmpiizzaaar.

Herrå!

/pat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0