Håller ni inte med?

vakter, vakter, vakter eller ska jag säga misslyckade poliser?
alltså finns det nå mer bittra människor än just krogvakter?
jag är djupt tveksam.

de står där i dörren så sura och irriterade att mungiperna hänger ner till tårna.
varför? ja det kan man ju undra då de faktiskt är DOM som valt sitt arbete.
kanske för att de själva vill stå på dansgolvet och dansa så svetten rinner eller bara sitta och ta en öl med sina polare en fredagskväll? ja, jag vet inte men visst fan är det lurt.

ni som klagar på vakterna i östersund, åk inte till jessheim, dom är bedrövliga och jag skulle gärna byta.
(speciellt till vakten på G3 och några på marité).

och när de är så där sura, trötta och less på sitt jobb så ska man  bara vara extra trevlig.
antingen förgyllar man deras kväll eller så blir de ännu surare och ännu mer irriterad.

jag antar att de är många där ute som håller med mig, right? för visst är det också ett service yrke att ta emot gäster på en krog?

därför vill jag hylla alla glada, trevliga och hjälpsamma vakter!
tro de eller ej, men många av dem befinner sig i östersund.

för vem har inte velat ge en krogvakt en rak höger när de förstör ens glada humör?

tack och hejj.



yesterday

amanda å jag

HEJ


Kommentarer
Postat av: anna

men åh, g3-vaktis! kanske världens bästa!

2010-08-07 @ 19:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0