100

Snodde listan av ELIIIIIIIN, tidsfördriv.



1. Namn:
Patricia Anna Öhrström Fernandez
2. Smeknamn: Pytti, har alltid varit och kommer alltid vara (tyvärr). annars kallas jag typ för patten eller nåt annat fult. susanne brukar väl kalla mig för bajsröv eller nåt :)
3. Ögon: Två bruna ögon fick man tydligen
4. Längd: typ 167
5. Hår: brunt?
6. Syskon: Vanessa och amanda är mina helsyskon. sen har jag manuel, ronja och viggo på bara pappas sida. och jag älskar dom alla!
7. Tycker du om att sjunga i duschen: ehm, ja typ tills någon kommer och bankar på dörren och säger att jag ska hålla käft
8. Tycker du om att sjunga på toaletten: om jag gör?
9. Födelsedag: 910723
10. Stjärntecken: Ett stolt Lejon
11. Bor: Oslo om tre dar
12. Kön:  någon som vill ha beskrivning eller vadå? jag är en kvinna i mina bästa år resten får ni räkna ut själv
13. Höger eller vänsterhänt: Höger.
14. Vad söker du i ett förhållande? det är så mycket. kärlek, förtroende och humor blandannat.
15. Har du någonsin varit otrogen? Nej jag är inte dum i huvudet.
16. Civilstånd: Tjaaaaaa, finns ju en människa. men så vitt jag vet är jag singel. just nu ;)
17. Har du en bil: japp, har så många att jag tappat räkningen
18. Vilken bil har du haft/önskar du dig? svårt.. har ju typ en av varje..

Favorit frågor:


19. Film:
Svååårt, tittar nästan aldrig på film, men finns många jag gillar. In to the wild är en stor favorit
20. Favoritlåt: Kan jag absolut inte svara på.
21. Band/Sångare: tvinga mig inte att välja :(
22. TV: Vänner och CO/segemyhr. Total utklassning. 
23. Skådespelare: Orlanda blooooom skulle jag vilja äta upp
24. Skådespelerska: lägger aldrig märke till tjejer i filmer..
25. Mat: mormors mat
26. Favoritnummer:
har alltid varit 23
27. Tecknat: klassiska disneyfilmer, finns de nå bättre?
28. Disneyfigur: Timon och pumba
29. Färg: har ingen favorit :(

Kärleksliv:

30. Planerar du att skaffa barn? jaa har mycket pkaner, men kommer inte ske på många år
31. Vill du gifta dig? finner jag kärleken så
32. Vid vilken ålder vill du skaffa barn? när det känns rätt
33. Hur gammal vill du vara när du gifter dig? MEN NÄR JAG HITTAT EN JAG VILL GIFTA MIG MED!!
34. Kommer du att ha barn när du gifter dig? hur fan ska jag veta de
35. Har du en Pojk/Flick-vän? inte direkt :)
36. Är du förälskad? lite betuttad kanske man kan kalla det
37. Skulle du kunna vara otrogen mot någon? aldrig.


Välj det du tycker bäst om:

38. Musik/TV: Musik lätt
39. Pojkar/Flickor: beror ju på personligheten, men älskar killar.
40. Rosa/Orange: vilken nyans?
41. Festar/Sitta hemma: festa, jag är en partytjej
42. Sommar/Vinter: Sommar jämt tack
43. Dag/Natt: båda kan ju va bra eller?
44. Hänger/Tar det lugnt: hänger fettttttt
45. Tråkigt/Roligt: svår fråga... ROLIGT SÅKLART

 

Om dig som person:
46. Konstiga ord:
kan inte prata
47. Vilken skola går du i? skola? ahaaaa nej förstår du den är man ju klar med sååaaatteee..
48. Har du tagit droger? NEJ
49. Vad tänder du på? Ett vacker léende och en manligröst osv osv
50. Hur långt är du beredd att gå på första daten? till stockholm typ? assåå
51. Hur skum är du? en skumjävel
52. Vilka 5 personer gillar du mest och litar till 100% på? finns mer än så
53. Vad tycker du om själsfränder? awesome duudee
54. Är det rätt att flirta när man har Pojk/Flick-vän? nejfan
55. När grät du sist? ikväll
56. Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller Killar/Tjejer? Det är så mycket. ofta varför killar inte fattar någonting och varför nästan alla är idioter. och ja tjejer kommer jag väl aldrig förstå mig på.
57. Är du glad? är väl mer trött just nu. men annars är ja glad :)
58. Varför? gillar livet helt enkelt
59. Vilken sak kan du inte leva utan?: sak? internet, mobilen.
60. Kärlek eller Lust? pax, pax. tar båda
61. Silver eller guld? båda
62. Diamanter eller pärlor: pärlplattspärlor, LÄTT
63. Soluppgång eller solnedgång? Solnedgång. 
64. Har du någonsin badat naken? jämt å ständut

65. Sover du med gose djur? nej men man kanske ska börja me de
66. Har du några piercings? öra
67. Vilken färg har dina underkläder just nu? har inga underkläder på mig
68. Vilken låt lyssnar du på just nu? King of africa
69. Vad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer? 4763
70. Vart vill du åka på din smekmånad? mora, niirrå
71. Vad är det mest romantiska du vet? äkta kärlek

Resten får sväva i ovisshet:

72. Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet? utstrålning, ansikte, fina tänder, gärna med en liten glugg. SKORNA!! har han fula skor ryker han direkt.
73. Favorit sport? Hoooockeeeyyyyy
74. Vad gör dig glad? dom jag tycker om åsåå musik
75. Vilken är den nästa CD-Skiva du kommer att köpa? köper inga
76. Bär du kontaktlinser eller glasögon? har glösögon som ja aldrig använder
77. Vilket är det bästa råd du någonsin fått? oj, vad svårt.....
78. Har du vunnit något pris? mm minns när jag vann en liten låda med typ fruktdrycker på en fisketävling för mer än tio år sedan.
79. Vilka är dina framtidsplaner? att leva livet som jag själv vill
80. Vilken är den värsta sjukdom du har haft? jjjjjaaaa, vet inte.
81. Vad gillar du mest? Komedi eller skräck? komedi, hatar skräck
82. Över telefon eller personer emellan? Personer emellan.
83. Kramar eller pussar? pussas, åsså en kram på de
84. Vilken låt reflekterar du dig med? vettefan
85. Om du dog imorgon. Vem skulle du lämna allting till? skippar prat om döden tack
86. Har du några fiender? mig själv
87. Vad är du mest rädd för? kryp å krig
88. Skulle du hellre vara rik eller berömd? berömd och bli rik
89. Vad är klockan i Albanien just nu? 3 på dagen tror jag haha
90. Du har 24 timmar kvar att leva. Vem tillbringar du mest tid med? alla jag älskar
91. Har du mött Jul-Tomten? Ja. vilken man
92. Om E.T kom och knackade på din dörr. Vad skulle du göra? Vem är E.T? 
93. När var det senast du pratade med personen du tycker mest om? tycker om på viket sätt?
94. Världens bästa serie? sex and the city, kvarteretskatan, two and a half men, how i met your mother osv..
95. Har du några husdjur? :'(
96. Vad har du för E-Mail adress? [email protected]  gammal goding, kanske ska byta. haha
97. När var det sist du var ledsen? idag
98. Är du en alkoholist? nej fuck heller.
99. Väldigt onödig info: sitter och kliar mig i ögat efter varje fråga
100. Har du haft tråkigt när du gjorde detta testet? ja och är glad att de är slut

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0