underskattat

säger som elin, aldrig har jag varit med om en sommar som gått så fort. den har bara swishat förbi.
fattar ni att det snart är höst? bedrövligt.

okej, de är mååånga tankar som flyger runt i mitt lilla huvud ska ni veta.

jag längtar hem just nu. här har ni lite saker jag längtar till där hemma

Vänner/Familj
Östersunds uteliv (tragiskt men sant)
Stortorget
att kunna gå genom stan på fem minuter
badhusparken
soliga dagar på österäng
bakis-häng och skitsnack på donken
att kunna säga "vi ses utanför traktören om fem minuter då"
betala 12kr för stadsbussarna och fortfarande vara irriterad på att de höjt priset
wargentinskolan
att skrapa ihop de sista pengarna och ta en fika på tehuset med en vän. (panini nr 2)
ta en promenad över storsjön på vintern
klaga på att det alltid blåser
nathalies kör
vakten på G3
kebaben
åka med fredrik tio ggr om dagen å köpa en 12kr hamburgare på max (vi var beroende ett tag)
cykla i höstmörkret
sitta i lyan och titta på folk
ringa en vän när man behöver prata
lägenheten
sitta i länstrafikensbuss i nästan två timmar för att åka hem (sju mil)
min säng
gemenskapen
att aldrig sluta förvånas
snygga killar
klaga på att det inte finns nå snygga/normala killar i östersund
skratta med någon man tycker om
vara barnslig med susanne
ha framtidsplaner med pernilla
gå på stan och veta att man alltid kommer att träffa på någon som man känner
förkrök med tjejerna hos nathalie och bella
ta en snus (när jag känner mig koool nog. närrå)
fredrik
studenten
rådhuset
kolla på fotboll med hanna
mysa hos mormor och morfar
springa genom stan för att hinna till hemköp innan dom stänger
kyssar
ta en promenad med någon man tycker om i kylan
Deep talk med Linnéa
dricka te med en vän
hockey på olearys
guitar hero med henrik
galna kvällar med Anna G
Deep talk med Linnéa
fiska i stugan
andas frisk luft
tryggheten
att längta bort
....

jag skulle kunna sitta här och skriva hur länge som helst. men de gör jag inte, för eran skull.
borta bra, men hemma bäst


jag å bebis


Kommentarer
Postat av: susie

haha vilken rolig lista, satt här och skratta för mig själv :D "klaga på att det inte finns nå snygga/normala killar i ösd" hahaha. men vet du jag tror nog det beror på vart man flyttar om hemma är bäst, om du till exempel hade flyttat till ett varmt och soligt land hade du nog inte längtat sååå mycket hem ;)

2010-08-20 @ 07:40:47
URL: http://susforpresident.blogg.se/
Postat av: Linnea

Miss you girl. Jag ba vill, vill, vill komma till dej i norge snarast. Eller så hör du av dig näår du kommer hem till underbara östersund :)

2010-08-22 @ 19:07:13
URL: http://liinneab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0