who

TJUGO VEM.
1. vem är din bästa vän? har så många fina. Men Pernilla och Fredrik ska absolut ta åt sig här sen skulle jag säga mina systrar å mamma
2. vem älskar du? många, många, alla mina vänner och underbara familj!
3. vem hade du senast sex med? oviktigt vetande för er :)
4. vem vill du bli full med? haha många, just nu en riktig karatefylla med pernilla
 
5. vem är den bästa artisten? det finns så många jag avgudar så vill inte välja en!!
6. vem pratade du senast i telefon med? mamma i en sekund.
7. vem har du en liten crush i? A ;) 
8. vem är snyggast i hela världen? bra fråga
9. vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? mamma eller mormor och morfar tror jag
10. vem är snällast i världen? Min familj är det.
11. vem är din bästa kompis? se fråga 1
12. vem vill du prata med? Pernillaaaaaa my löv
13. vem sov du senast med? det minns jag inte, måste varit någon av systrarna
14. vem såg du senast full? mig själv..
16. vem vet allt om dig? verkligen ingen
17. vem kysste du senast? A under yraan ;)
18. vem Kramade du senast? har inte kramat någon på en vecka? haha tragiskt.. var nog mamma innan jag åkte. eller juste krama en tjej på jobbet.. va hon nu hette
19. vem kan berätta allt för dig? precis alla!
20. vem kan du berätta allt för? berättar inte allt för någon, så säger väl ingen där.

Kommentarer
Postat av: malin

hihi jag vet vem A är, så sött :)

2010-08-09 @ 19:57:22
URL: http://malinerica.blogg.se/
Postat av: elin

klockrent svar på 18. hahahaha. va hon nu hette... hahah

2010-08-10 @ 18:32:36
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0