4dagar

4 dagar kvar innan jag åker hem, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
tyvärr jobbar jag alla dagar fram tills dess, men man får väl bita i det sura äpplet och stå ut helt enkelt.

åh, vad jag LÄNGTAR.har nästan inte tänkt på nåt annat idag på jobbet än att få åka hem, allt jag ska göra å alla jag ska få träffa å sånt. de e underbart :)

var planerat utgång ikväll men ser ut att bli en lugn kväll istället med massa mys framför en film och lite popcorn.
skönt. Igår så såg vi förresten en så sjukt bra film. minns ju aldrig namnet på filmerna jag ser men så fort jag kommer på det så ska jag tipsa er, sjukt bra verkligen!

ses snart då :) puss

de finns dom som lovar att de svalnar snart, låt dom prata på, de e underbart.
och hur skulle dom förstå? dom vet ingeting om oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0