Lucia

06.00 ringde klockan, var bara att pallra sig upp.
vi kokade kaffe, värmde upp baguetter och satte oss i myskläder i soffan och kollade på svenska lucia tåget på tv.
sååååååå vackert, sååååååå fint. rysningar i varje liten del av kroppen.
Älskar verkligen lucia.. älskar allt med julen (utom min dåliga fantasi när de gäller julklappar)!

Vanessa kom och hälsade på också, jag hon och maria låg och snackade i flera timmar om allt egentligen.
Bästa var iafl när maria sa att hon skulle köpa en julskiva till hennes mamma i julklapp och vanessa sa
"jaaa, men de e ju bra! Med jullåtar då antagligen?!" hahah.

sen har vi haft en mysdag, fikade en jätte god smörgås med brunost på mitt favoritcafé och en latte till de, som man råkade doppa halva halsduken i..
sen gick vi runt lite på stan och jag köpte en fiiin men rätt enkel klänning, maria köpte skor och sen gick vi tillbaka till samma café och köpte oss en varsin bulle. Penilla kom och fikade sammen med oss, sen har vi varit och handlat mat :).

Är hemma nu och väntar in vanessa och maria, vad vi ska göra återstår att se.. är ju jobb som gäller imorgon, opepp men sånt är livet, tyvärr.

snart åker jag hem, ska bli så härligt!!

puss


Kommentarer
Postat av: susie

patricia du är världens sötaste tjej tycker jag

2010-12-14 @ 14:16:11
URL: http://susiemanthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0