Obeskrivligt

det är jobbigt att hålla på en så fin hemlighet i flera, flera månader!
Nu är det ingen hemlighet längre och jag kan äntligen få berätta hur LYCKLIG och STOLT jag är
över att min bästaste vän ska bli mamma.
glädjetårar har fallit även från min sida, ska ni veta.

jag har funnits där och stöttat dig sen första början och kommer att finnas för er vad som än händer. 
att du vet de är det viktigaste för mig :)

älskar dig susanne, kommer finns för dig som du alltid funnits för mig, du är en fin förebild!

det här kommer ni att fixa galant, de är jag helt säker på!

GRATTIS IGEN TILL MIN ÄLSKADE FISKORV :D
snart ses vi igen!
<3









Kommentarer
Postat av: susie

du är så jävla fin vän patricia, hoppas du vet hur otroligt glad jag är som har dig! love love love

2010-12-08 @ 20:51:43
URL: http://susiemanthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0