ta mitt skimmer för jag brinner

jobbat sent tre dagar nu, ledig två sen jobb hela helgen, lite tråkigt att jag jobbar just den här helgen när vi ska ha barty med jobbet å allt!

imorgon är de mycket som ska fixas, dagen börjas iafl med en långpromenix med syrran och hundarna klockan 9, sen har jag lite andra saker att fixa innan jag och syrran ska träffa chefen och planera inför julfesten på fredag!

nu ska jag mysa ner mig med hundarna och försöka sova lite.. laddat min kamera nu också så nu ska jag bli flitig och lägga upp bilder på bloggen också.



hundarna hälsar! nattiii


Kommentarer
Postat av: elin

va ha jag nu missat, ha du skaffat hundar? :)

2010-12-02 @ 16:04:03
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0