fet-Tisdag

Idag är det FetTisdag.
Jag är sjukt sugen på en semla, men är ju som jag sagt tidigare ett bankrutt, så inte ens en stackars semla har jag råd med nu!

snart lunch, kommer äta för en vecka ungefär. Sen efter skolan drar jag till Mormor och morfar och äter.
förhoppningsvis kommer man få en semla också :) då är dagen mer eller mindre räddad.

Efter middagen, vid sju åtta tiden så åker jag in till stan igen och kollar på Innebandy med Hanna.
Jämtland-Brunflo är det som spelar. ROLIGT!

Sen tillbaka till mormor och morfar, ska träffa syrran innan hon drar till Bali en heeeeeel månad!
Gissa om man är lite avis. och ledsen :(



nej, ge mig MAT!


Kommentarer
Postat av: elin

när din syrra kommer hem: -blommor från baliiiiii! hahaha dålig humor:P

2010-02-16 @ 14:46:57
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0