Syskonkärlek

är lite små ledsen idag, min syster och bästa vän åkte nämligen till Bali och blir borta i två månader.
saknar dig redan!! Min äldsta syster Vanessa åker snart till Cuba i flera månader också :( kommer inte bli en rolig tid för mig framöver.

Annars då, idag ska jag och mamma till stan. Vi ska hitta ett till par glasögon till mig.
det är verkligen på tiden, då jag inte ens kunde se ansiktena helt klar igår på innebandy matchen.

Sen senare blir det en nykter utgång. Jag ska ta det lugnt ikväll och kanske hjälpa en eller annan kompis som blir för full. HeHe.
Kommer bli ett roligt gäng som drar ut iafl :)



mina fina systrar som jag kommer att sakna. och älskar!


Kommentarer
Postat av: Märtis

Haha pytti man kollar väl inte på ansikterna på de som spelar heller;) he he



Å kommer sakna amanda ja me...synd om oss:(

2010-02-17 @ 17:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0