We are the world.

Redan Torsdag, härliga tid!

utgången igår var faktiskt riktigt rolig. Jag vet inte varför, men skrattade mest åt mig själv när jag dansade runt på dansgolvet, nyktrast på Olearys. Hade roligt, så tack fränds :)

Många frågar vad jag ska göra i helgen och för första gången på väldigt länge har jag faktiskt ingen aning, inget planerat alls och det är hur härligt som helst.

De senaste dagarna har jag lyssnat på denna låt konstant, finns nog ingen låt som gett mig så mycket rysningar i hela mitt liv (förutom orginalet då) tror att det är hela grejen, att de sjunger den för folket i Haiti när man har det i tankarna så kan man inte undgå att bli helt berörd.

Älskar låten, den är så gripande!



En för alla, alla för en. / Patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0