02.55

ikväll börjar Småkronornas match 02.55.
Känns lite halv jobbigt att sitta uppe tills dess, MEN känner jag mig själv rätt så kommer jag vara vaken då vilket fall så det passar ju bra ändå... (vill kunna säga att jag egentligen sover då, men inte då!.)

visst är det USA vi möter? har inte så bra koll idag tyvärr. skulle vara grymt med en vinst eftersom de inte blivit besegrade av oss sen 1996. Detvillsäga 14år.

Imorgon ska jag och mamma Bowla i Åre, amanda också om hon kommer hem.
Förresten, ni som inte vart i Åre nu på senaste så kan jag meddela alla tjejer att det kryllar av SNYGGA karlar.
Så har ni inget för er vet ni var ni kan åka på lite tigerjakt.

Mamsi min, inte ett dugg lika hon och jag!

/ pat



Kommentarer
Postat av: hanna

jasså, det är i ÅRE dom håller hus, varför har man inte tänkt på de?

2010-01-04 @ 11:58:08
URL: http://hbeckman.blogg.se/
Postat av: anonym så man får ha huvvet kvar

Visst e du lik mamma, det är bara färgerna som e olika. Kolla ögonen.och hennes mun. kolla riktigt nog nu så ser du. Ni är fina bägge två.

2010-01-05 @ 11:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0