Baby

Mamma och jag.
Kärlek.

Svårt att förstå att man varit så liten!! (ingen dubbelhaka hade man ;) )


Idag har
jag varit i brunflo hela dagen och tittar på hockey. Helmys har det varit. Är kvar i järpen fortfarande så åker in mot stan imorgon, inget jag ser fram emot. Känner mig inte helt pigg och kry till fem dagars skola. Har ju inte haft en hel vecka i skolan på ett år så ni kan ju gissa om man är ovan...... !

Nu ska jag kika klart på tv, sen så ska jag sova. Trött som bara sjutton har jag varit hela veckan.

Nej, te en macka och mys framför tv:n. pax, pax, pax!

 

/ p


Kommentarer
Postat av: elin

men åååååååååååååh! sötare:) guuud va gullig:) sööööötnos <3

2010-01-25 @ 00:01:01
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0