Barn.

jag kommer på mig själv med tårar i ögonen när jag sitter och tittar på familjen annorlunda med alla barn.
BARN, hallå? Jag ska fylla 19år och sitter här helt berörd av små barn, och ibland önskar att tiden skulle kunna hoppa fram några år (många år) så jag har mina egna små.. barn, familj! (hjälp)

kommer självklart INTE skaffa barn på lång tid, en karl som man älskar och som älskar mig, ett hus och ett bra jobb sen är jag fit for fight. Okej.... bli inte rädd nu va. det jag vill komma fram till är att jag tycker det är så coolt att man har den där moders instinkten. Den där speciella längtan som en tjej kan ha efter ett barn tror jag inte alla män där ute har, inte på samma sätt, faktiskt!

Jag ska inte ha mer än två barn, och inte tio som på tv. det skulle jag aldrig palla.

nu börjar det igen. HEIDO!


Kommentarer
Postat av: susie

haha precis sådär äre för mig också. Blir värsta blödig när jag ser ett barn, helt sjukt !

2010-01-12 @ 17:21:53
URL: http://susforpresident.blogg.se/
Postat av: linnea

Men samma här, blir nästan lite rädd för sig själv ibland men barn är ju de sötaste som finns. de är verkligen inge snack om den saken :)

2010-01-17 @ 14:53:20
URL: http://liinneab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0