gårdagen

Igår hade jag så ont i magen så jag fick inte i mig såmycket att dricka.
Så jag var nykter nästan hela kvällen och det känns sjukt skönt!
Jag hade riktigt trevligt på förfesten och det blev mycket dans på G3 med flickorna.
Speciellt jag och mallan Dansade loss tillsammans från början till slut.

Idag tog jag en låååång sovmorgon och sen har jag bara tittat på the hills. Idag ska jag KANSKE städa, aldrig varit i större behöv av det tror jag. Och sen ska jag på affärn och handla någon mat. och eventuellt ¨gå på promenad över isen fall det inte är för kallt då :).

Längtar redan hem till familjen igen fast jag varit hemma hela lovet. Funderar nästan på att flytta hem igen.
Vad skönt det vore alltså!

/ patttt


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack själv för en rolig kväll :) nyktra utgångar satsar vi på ett tag framöver. <3

2010-01-10 @ 19:10:13
URL: http://malinerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0