Glasögon och Kalas.

hej hallå.
Har varit hos mormor och morfar hela dagen för att fira morfar i förskott (fyller imorgon).
Det var askalas. Som jag har sagt tidigare, världens bästa familj!

Skrev ju att jag skulle till optikern idag också. Och mycket riktigt har jag synfel. Inte så jätte dålig syn, men så pass dålig att jag måste ha glasögon, eftersom att det underlättar en del... Jag fick ta med mig 3 provglasögon hem som jag har testat fram och tillbaka ikväll.

störde mig så sjukt mycket på den gröna lappen som sitter på glasögat!!


Jag och Morfar!

Jag. Jeans skjortan köpte jag idag, från Gina köpte även ett svart linne och en kavaj/väst.

Om jag inte minns helt fel så är det samma brillor på bild 1 och 2. Ska köpa två par bågar och har bestämt mig för paret på bilderna.. tror jag!

/ Glasögonormen.


Kommentarer
Postat av: elin

snyggt! :)

2010-01-28 @ 09:02:55
URL: http://elinviola.blogg.se/
Postat av: susie

det var asfint ju!

2010-01-28 @ 16:42:07
URL: http://susforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0