Glasögon?!

Imorgon klckan 15, ska jag ÄNTLIGEN gå och titta min syn. Är så jävla less på att se som en kärring på 95 + så idag så fick jag lite flipp och gick in och beställde tid. Förhoppningsvis är det inge större problem men jag kan väl inte ha inbillat mig de senaste åren att jag ser så dåligt? Alltså riktigt suddigt på längre avstånd.

Gillar inte glasögon. De är snyggt som bara den på andra men jag tycker inte att jag ser riktigt normal ut med glajjor på. Kommer nog känna mig som Bert Ljung när han får sina glasögon, inte bra alltså!

Men nu ska jag inte dra några förhastade slutsatser...

Hade jag sett ut så här hade jag varit rätt nöjd.




/ patten


Kommentarer
Postat av: elin

åh bert! haha det går säkert bra ska du se:) haha se! hahaha aa...

2010-01-27 @ 09:05:05
URL: http://elinviola.blogg.se/
Postat av: susie

hahaha! jag tycker glasögon är så jäkla snyggt, önskar typ att jag hade synfel

2010-01-27 @ 10:25:08
URL: http://susforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0