Känslor

ikväll har jag bara kikat tv tv tv tv. Gråtit och skrattat massa här hemma för mig själv.
Lite sjukt att ett program kan få fram så mycket känslor.

nu ska jag läsa tidningen jag köpte idag och sen försöka sova.
Tog mig en liten lur vid femtiden idag för att ladda upp inför madrassåkningen som inte blev av.
tråkigt som fan. men förhoppningsvis somnar jag iafl :).

snart är det onsdag och då HOPPAS JAG att det blir stockholm.

Pest och pina för att jag börjar 08.15 imorgon.

TJOFLÖJT.

/ patricia

 




Kommentarer
Postat av: elin

kollade du på det där på trean? tjejerna som inte fick nån kille trots dom var "snygg" ? haha riktigt underhållande^^

2010-01-12 @ 00:37:05
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0