Klänningar

Sitter på lektionen och tittar på olika klänningar till Mösspåtagningsbalen och Studentdagen.
Har hittat några as fina som jag skulle kunna döda för. Men kännes lite osäkert att klicka hem dem nu.
Menar, jag ska ju börja träna på Friskis och Svettis igen i början av Februari, och då är ju meningen att jag ska gå ner någon storlek, helst två..... !

Idag var företaget och fikade på Paus, jag tog en jätte god panini med fetaost och soltorkade tomater och en Latte till det! Mysigt och gott och vi har börjat planera våran monter till mässan nu...

Känns som det kan bli bra :)

ste ställa alarmet på mobilen också, så att jag inte missar min tid hos optikern! Vore rätt illa. Sist jag skulle kolla synen så fick ju min optiker typ hjärt stillestånd och fick åka ambulans till sjukhuset. Undrar vad som kommer att hända nu?!

/ patricia

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0