Stockholm.

på onsdag eller torsdag åker antagligen jag och syrran och besöker en gemensam vän i stockholm!
Ska fråga mamma om hon kan vara sponsor till min resa. Håller tummarna. Då bokas biljetterna redan ikväll..

En sak är säker och det är att jag vill bort från Östersund och ladda upp batterierna yttligare.
Egentligen skulle en resa till thailand suttit som allra bäst.
Men innan man har råd med det får man väl nöja sig med en tripp till våran fina huvudstad.

mamma lagar hemmagjorda köttbullar, morotsstuvning och potatis just nu. MUMS.
Godare middag.

Kvällen kommer bli lugn. och imorgon åker jag mot stan igen efter det att jag spenderat hela lovet hemma med familjen. otroligt skönt... MEN ska även bli fint att få träffa alla vänner igen.


skulle lätt....

kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0