Vaknat på fel sida.

idag har jag verkligen vaknat på FEL sida.
Sov som en snopp inatt, sjukt dåligt med andra ord...

Har varit irriterad och förbannad mest hela dagen.
Vi åkte iafl och bowlade idag, jag kom på en andra plats.
Inte bra när man är en dålig förlorare som jag....... !

Ikväll är det iafl Dans-Party-Mys, ja kalla det vad ni vill.
Men brudarna från mörsil, är ju som sagt den årliga festen
här i järpen. FETT. Tippar på massa folk i alla åldrar. Gilla.

Förresten så var vi förbi Åre ChokladFabrik idag också.
Jag åt, och åt, och åt... nu mår jag illa vill jag lova. Men så värt!


Jag, Maddis, Pelle. bästa.

Hanna och jag. Hanna är guldvärd.

Jag, Maddis, Pelle, Sofia, Hanna, Karro. Bilden tagen i sommras, tyvärr inte hela gänget samlat.
MEN TILLSAMMANS KLARAR VI ALLT!

Karolina, Jag. Du är så yeah yeah, wow wow!

/ pat

Kommentarer
Postat av: elin

men jag ser på msn att du lyssnar på fina låtar iaf:)

2010-01-05 @ 17:44:50
URL: http://elinviola.blogg,se
Postat av: hanna

åhh, det är du som är guld värd vännen!

IKVÄLL KÖR VI :D PUSS!

2010-01-05 @ 18:09:27
URL: http://hbeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0