Day 2

Hiiiillo!

idag har jag varit på skatteverket och fixat lite saker tills jag ska börja jobba.
sen åkte vi in till oslo och kikade runt i ett gammalt slott? nåt sånt vare..

vi har ätit och nu ligger alla i en varsin säng å slappar. är lite rastlös och saknar verkligen alla där hemma.
idag är det ju uppvisning med kören och jag är så ledsen att jag inte är med.
hoppas de gått bra!?

ikväll ska vi mysa med chips å dricka, å imorgon hämtar vi upp syrran och drar på tivoli.

nu ska jag försöka mig på ett avsnitt av paradisehotel danmark. asspännande nu.
trist att internet är så dåligt, laggade hela kvällen igår när jag skulle försöka se.

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0