En sann vän

Längesedan jag blev så ledsen som idag när jag fick reda på att Fredik har fått jobb redan nästa vecka på mallorca, vilket betyder att han drar dit, jag till norge. vi kommer alltså inte att ses på så sjukt länge.
kan  ju inte ens få in i min skalle att vi, från att ha varit med varandra nästan varje dag till att inte få träffas på så otroligt lång tid.

sjukt vad vi har kommit varandra nära under den här tiden.
låter som om att någon av oss har dött eller liknande, som att vi inte kommer att ses mer. så är det självklart inte men det är så sjukt jobbigt att behöva vara ifrån en människa som får mig att må så otroligt bra.
Han är en av de få vänner man har som aldrig lämnar en, han kommer inte och går som så många andra utan han finns alltid där, i ur och skur , det är så otroligt värdefullt. en äkta vän.

vill inte ens tänka på det.

Hoppas du kommer ihåg, för jag glömmer aldrig :



imorgon ska vi iafl träffas igen, se film, snacka, gråta(jag kommer böla som ett barn)!

puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: elin

jobbigt :(

2010-07-12 @ 21:43:57
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0