Godnatt

halv 12 är klockan. alla sover utom jag.
kan bero på att jag somnade i bilen förut när de andra strosade runt på oslos gator!

tycker synd om mig själv som sov så oskönt och i sådana förfärligt fula positioner.
värst var nog när jag nästan dog av värme. öppnade fönstret la ut huvudet på kanten för att svalka mig, inget annat skulle jag göra. inom tre röda så sov jag med munnen öppen. hur fult kan inte det sett ut för alla som gick förbi?

en blek, halvfet dreglande tjej som ser halvdöd ut. och som uppenbarligen inte har en säng hemma eftersom hon ligger och sover i bilen. jaja. tur man är ny i staden.

nu ska jaag sussa.
som sagt så ska jag på tivoli imårrn och så ska vi byta till ett nytt hotell.
sköt om er!

/ Patricia

Kommentarer
Postat av: susie

hahaha sjukt kul :D känns konstigt att du faktiskt BOR så långt bort som i oslo nu..

2010-07-22 @ 02:01:24
URL: http://susforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0