jallajalla

sitter här och laddar upp inför jobb 13-23.30!
tyvärr slutar syrran typ tre timmar före mig idag, hur ska jag klara mig då?

imorgon är jag ledig och på torsdag jobbar jag 06-15!
sen åker vi DIREKT hem till östersund, amen kuuuuuuuuuuuuuult!
hejaheja, längtar till hoff på lördag, my lovers!

nä nu ska jag göra mig iordning.
igår när vi cyklade till jobbet så regnade det som sjutton så när vi kom fram till jobbet såg vi ut som två blöthundar! (inte speciellt charmigt) och fruktansvärt pinsamt, första gången man träffa chefen å allt! hehe.

tiden rullar. hörs inatt!

puss



Kommentarer
Postat av: susie

fan vad du jobbar och stå i :) trist att jag inte ska på yran också, vi lär ju inte träffas någe i helgen heller :(

2010-07-27 @ 16:42:44
URL: http://susforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0