Norge

första dagen i norge idag.
vi har hela familjen vandrat runt lite i ett köpcentrum.
men alla var så trött å hungrig efter resan så vi åka till hotellet och åt istället.

har även varit och hälsat på syrran på flygplatsen, där jag kommer att jobba dom närmaste månaderna.
det kändes väldigt bra måste jag säga. jag tror jag kommer att trivas fint där som det känns nu.
Så, nu har jag några dagars semester tillsammans med familjen, alla utom vanessa då. några dagar här i oslo.

imorgon ska vi ta oss en liten sovmorgon sen fixa lite papper åt mig å säkert liite shopping.
torsdag ska vi på tivoli heeela dagen lång och fredag så fyller jag år. (hoppas ingen glömmer det).

lördag åker de andra hem å jag flyttar in till mitt tillfälliga boende och sen på månad börjar jag med inlärningen på jobbet.. en vecka att se framemot alltså.

hoppas att alla ni där hemma har det bra. festa loss lite extra, ta en shot till för mig å min födelsedag.
unna er de.

puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0