tröttis

tjosan i trosan! (hahahaha)
okej, idag är ja inte normal alls. inte för attjag brukar vara speciellt normal i vanliga fall men idag är en dag då det kommer att gå över styr. och det kan jag berätta för er att det beror på att jag somnade 06:00 och vaknade strax innan 09:00. jag kan inte tänka klart, skrattar åt allt tråkigt och ser ut som klimpen i bert filmerna. alltså inte speciellt fräscH!

därför ber jag om ursäkt här till alla fina som kommer att vara i min omgivning idag, det kan spåra totalt.
och som sagt min humor ligger på -7 just nu så ha överseeende med detta. nä men ni fattar grääjään!

men. idag. ser planerna ut lite så här, Lunch med hanna på stan kring ett(?) blir kanske tehuset? var en evighet sedan jag var där nu.. sen blir det staden med Nathalie och Julia å sen vet jag inte vad kvällen kommer att erbjuda. jag är sugen på en utgång såklart, så varför inte likkkksooom!



hejdå!

Kommentarer
Postat av: Hanna!

Mys pys med lunchdejt. måste ses i alla fall en sista gång innan du åker! :) puss <3

2010-07-11 @ 00:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0