Hejdå östersund!

helgen har varit grym.
i fredags kom jag hem runt sex och ii lördags kom jag och syrran hem halv tio på morgonen.
hejhejefterfest.

idag är sista dagen i stan, imorgon flyttar jag alltså.
det är så splittrade känslor jag har med flytten.
ska verkligen bli spännande å nytt att åka till Norge
och det är ju faktiskt en dröm jag haft sedan nian..
men just nu så trivs jag så sjukt bra här hemma,
har träffat så mycket nytt folk som jag trivs så bra
med och verkligen tycker om. så det är jobbigt att
åka iväg just nu.

jag ska äta frukost, sen åka till lägenheten och packa det sista som ska packas och imorgon runt sju på morgonen så drar vi.

och vill bara meddela att alla är välkomna att hälsa på närsomhelst ni vill.
har med mig de här orden i skallen
Ångra inte det du gjort, ångra det du aldrig gjorde!


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


I like the way it hurts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0