Äkta kärlek

seriöst vääärldens roligaste utgång i fredags (blev alltså mycket av de goda).
längesedan jag hade så kul, men fick lida hela lördagen vill jag lova. välförtjänt!
Längesedan jag mådde så illa.

Igår låg jag å kolla på kronprinsessans bröllop heeeeeela dagen å natten.
fy fan vad FINT de var. jag grät hur många gånger som helst, men när daniel höll sitt tal till victoria å sa:
"Victoria, störst av allt är kärleken. jag älskar dig så" Då brast det både för mig och syrran.
Från att fälla lite tårar till att verkligen storböla. haha. jaja  man är ju känslig.

har varit på ica maxi idag, handlat melon och vindruvor så köpte momma massa godis till mig å Vanessa!
Awesome!

nu ska vi äta vofflor me grädde!
puss!

Aldrig varit med om mer äkta kärlek än detta.

Kommentarer
Postat av: elin

tur att jag inte såg bröllopet, alla verkar ha gråtit:')

2010-06-20 @ 20:22:04
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0