Hjärtegull

Hej alla hjärtegull!

såja, framsteg. är hemma halv tre istället för fem!
jag och fredrik har varit och kikat fotboll ikväll, ifk vann, tjoho!
Sen tog vi en 12kr burgare på max innan vi drog hem till honom å kikade på Lejonkungen.
Far å flyg vad jag ÄLSKAR den filmen. den är så otroligt fin å rolig!

sen har vi spelat lite gitarr å sjungit, alltid kul!

hade tänkt göra en mys-sovlista på spotify med några sköna låtar å sen försöka sova till den.
Imorgon ska jag nämligen gå på stan med Susanne klockan ett vilket betyder att jag måste vara uppe innan 12.
Kämpigt med tanke på att jag inte vaknat så tidigt sen jag tog studenten, typ..


Kan inte sluta skratta åt denna bild. Det var för två år sedan på gatufesten.
Kan ha varit de roligaste vi gjort tillsammans!

puss

Kommentarer
Postat av: elin

naaaw va ni såg lyckliga ut =) hihi

2010-06-18 @ 12:54:14
URL: http://elinviola.blogg.se/
Postat av: susie

hahahah jag ser hysterisk ut på den där bilden. Far å flyg, fy fan vilket kul uttryck!!

2010-06-18 @ 14:57:23
URL: http://susforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0