HP07b

Eftersom att jag läste på Östersunds största bloggerska att Lunarstorm ska lägga ner var jag ju tvungen att gå in å kika. Läste ett blogginlägg jag skrivit där, de var nog efter den första gymnasie dagen!
Här har ni det:

HP1b<3
Tis 28 aug 2007 19:39
-Skolan har nu börjat.Kul?Ja en jävla faktiskt.Klassen HP1b var namnet,mycket skönt folk och det tackar jag för.Tack och Bock.Dock en aning stelt än,men inte så fasligt.

Idag fick vi göra lära känna "lekar" och sedan en rundtur på Wargentin.Gaaah ge mig karta och kompass så kanske jag hittar till mitt skåp!.Ja,men andra ord jag har Sveriges dåligaste lokalsinne,det kan min kära vän Linnea intyga.

och jag har äntligen fått träffa martina.hon är för söt!

-Nu kan jag inte säga mycket mer.Är trött som ett jävla as,men ack klockan är bara halv 8.Kvällens meny:1.Ett vamt bad.2.SÄNGEN<3ett stort hjärta på min tillfälliga säng.

-Ge mig,hmm skola?sant gott folk.Jag längtar tills imorgon.aaaao.

Godkväll,pusssss

-Idag känner jag mig märkligt säker på oss!

ALLTSÅ fatta vad längesedan detta var. å nu är allt över. saknar verkligen klassen hur mycket som helst efter tre år tillsammans... <3

Kommentarer
Postat av: elin

åh va gulligt :')

2010-06-12 @ 16:05:15
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0