jag saknar känslan..

jag saknar den där känslan.
ni vet den där man får när man ser en person?
man får fjärlilar i magen och allting i livet blir får plötsligt en mening och är skit kul.
När man får ett gulligt sms man inte kan sluta le åt, man kollar mobilen varje sekund ifall att man missat ett samtal eller sms.
När man kan hålla sig vaken extra länge på kvällen bara för att få prata i telefon och höra hans röst.
Fundera under en hel film tillsammans om man ska våga ta hans hand eller inte.
Den första riktiga kyssen.
Doften av hans parfym och synen av hans halvfixade hår.
Jag saknar känslan av allt det nya och spännande.
När man vet att det är rätt!
Jag saknar han som med bara en blick får mig att förstå att jag är allt han vill ha och lite till!


Kommentarer
Postat av: elin

naaw,fint skrivet pytti! hoppas du hittar kärleken snart för de är du värd:)

2010-06-13 @ 16:47:33
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0