Spanien

om ni bara visste hur dåligt jag har sovit.
ont i hela kroppen. men så går det när man sover i en liten soffa!

skulle bli stan med susanne, men hon hann inte innan jobbet så då orkar inte jag heller dra dit.
jag minns fasen inte när jag handlade kläder sist, det känns fasen konstigt och ni kan ju gissa om suget är stort. mmmh!

mormor å morfar drar till stugan snart, blir jag och vanessa kvar här då. får se vad vi ska hitta på.
hon brukar ju numera försöka lära mig spanska om dagarna, vilket jag INTE tackar nej till. jag är snarare väldigt tacksam... lite har man ju fått in också. Tycker det är pinsamt att jag inte kan Spanska när pappa är från Mallorca... jag ska iafl lära mina barn, men då gäller det att jag kan snacka själv först!

förresten, ingen missar väl deras match ikväll?

/ patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0